dilluns, 22 de setembre del 2008

Missió 5 Grup 1

Missió 5

Moltes gràcies, ja he vist les vostres mascotes són molt boniques i crec que als habitants de Tiques els han agradat. L'Esther i la Lidia m'han dit que no us vau portar molt bé l'últim dia i no heu avançat gaire... necessito que m'ajudeu perquè si no, no podré tornar i la veritat que ja en tinc ganes..

Podem començar amb la segona cosa que m’han demanat: volen saber qui sou vosaltres.
Així que en la diapositiva que heu fet de “Qui som”, podeu deixar un petit escrit explicant amb més precisió qui sou.


Per cert! També he pensat que us deixaré el meu correu electrònic i així ens podrem comunicar també per e-mail. Vosaltres també teniu e-mail??
El meu correu electrònic és: cientificastri@gmail.com


FEINA A FER: Els primers 10 minuts parlarem entre nosaltres sobre qui som, i després realitzarem un document WORD on haurem d’explicar qui és cadascú de grup. Farem servir el teclat per torns i col·laborarem entre tots i totes.
Posteriorment realitzarem el nostre correu electrònic.

2 comentaris:

  1. NOISSSS i NOIEESSS, fa molt que no se de vosaltres heu fet alguna missió més? La gent d'aqui de TIQUES s'està enfadant una mica per què no tenen notícies vostres...i pensen que sou de mentira i ho estic fent jo, no m'han donat combustible, mireu a les bateries.

    Hem seguireu ajudant?

    Lidia i Esther ja fa temps que no se tampoc res vostre!!!

    Fins aviat

    ResponElimina