dilluns, 22 de setembre del 2008

Missió 2 Grup 2

Hola a tots, 
Sóc l'Astri i coneixo a la Lidia i a la Esther per que ja m'han començat a ajudar amb altres grups de la vostra Escola, la vostra és Can Vidalet, oi? us deixo la carta i us animo a ajudar-me!!!

"Hola a tots i totes!
El meu nom és Astri, sóc una astronauta destinada a trobar energies renovables al planeta TIQUES.
He trigat 1 mes a arribar aquí, i just porto uns dies coneixent als habitants d'aquest planeta. Però en realitat, al tractar-se d'un viatge interestel·lar calculo que a la terra deuen haver passat ja 21 anys. I quan arribi aquest missatge hauran passat 21 anys més.
És per això que estic preocupada, estic segura que les coses a la Terra han canviat molt en aquest temps, i els habitants del planeta TIQUES volen que els faciliti tota la informació possible sobre el nostre planeta per poder saber si podem enviar l'energia alternativa a la Terra o no.

Desprès de molt temps pensant, vaig decidir crear aquest bloc i llençar el disquet, que és l'únic que tenia, amb l'adreça del bloc per veure si algú el rebia i ens podríem comunicar.


PER TANT SI ESTEU LLEGINT AQUEST MISSATGE VOL DIR QUE M'HEU TROBAT!!!! I NO PODEU BUSCAR RES A INTERNET PER QUE JA HO HE INTENTAT, AL SER UNA MISSIÓ SECRETA EL PLANETA TIQUES NO EL CONEIX NINGÚ!! M'AJUDAREU?????


Si és així em podeu contestar, d'aquesta forma sabré si algú ha trobat el disquet, i si em podria ajudar a tornar a la Terra.


 

PD: Us ensenyo uns dibuixos que he fet del planeta TIQUES.
FEINA A FER: El grup contesta a l'Astri al seu bloc i aprenen a fer entrades i a conèixer l’estructura i funcionament del bloc

4 comentaris:

  1. Manoli,Lara,Alba i Joel diaz17 de gener del 2011, a les 3:41

    Hola Astrid por suerte hemos recibido tu mensaje nos podrías decir de que manera podríamos ayudarte para bajar a la tierra somos el grupo del colegio c.e.i.p.
    Can vidalet somos la Manoli la Lara la Alba y el Joel Díaz.

    ResponElimina
  2. Somos un grupo de Can Vidalet que hemos recibido tu mensaje, queremos ayudar Astri.

    ResponElimina
  3. Hola som els nens de can vidalet i em rebut el teu missatge i farem el que ens demanis per ajudar-te!!!

    Som: Luis, Anderson, Adrián Alvárez y Adrián Arenas

    ResponElimina
  4. Hola Astri em trobat el teu missatge i em vist la flor que has dibuixat. Som la
    Mari Carmen, la Marian, el Roddy i jo mateixa l’ Amanda. En el teu planeta segur que hi ha plantes, sol, aigua i llavors em deduit que al veure que hi ha aigua sol i plantes hi poden haver plantes comestibles i et pots alimentar de elles per sort que has caigut en aquest planeta perque en alguns planetes no hi ha vida.
    Fins haviat!

    ResponElimina